لنز سیگما Sigma 14-24mm f/2.8 DG DN Art for Sony E

61,900,000 تومان

  • لنز واید زوم
  • وزن 795 گرم
  • قطر لنز 85  میلی متر
  • طول لنز 131 میلی متر
  • فاصله کانونی 14-24 میلی متر
  • مناسب برای دوربین‌های فول‌فریم سونی با مانت E
  • محدوده دیافراگم  f/2.8 to f/22
  • دیافراگم  9 تیغه
  • سه المان آسفریکال، یک المان FLD و پنج المان SLD
  • نوع موتور فوکوس التراسونیک
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • بدون لرزشگیر
11 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

توضیحات محصول

Sigma14-24mm f/2.8 DG DN Art یک لنز زوم با فاصله کانونی واید و اولتراواید است که توسط شرکت سیگما طراحی و تولید شده است. سیگما یک کمپانی ژاپنی است که به ساخت لنزهایی با کیفیت بالا و اپتیک پیشرفته معروف است. از این میان سری Art لنزهای سیگما را می‌توان برترین محصولات این کمپانی دانست که دارای اپتیک خاص و سطح بالایی هستند.

این لنز زوم واید سری آرت، با دیافراگم سریع f:2.8 ثابت و متناسب با کار در هر شرایط نوری می باشد. با داشتن یک طراحی نوری پیچیده، از مجموعه ای از عناصر پراکنده و کروی برای به حداقل رساندن انحرافات رنگی و کروی در سراسر محدوده بزرگنمایی استفاده می شود تا از وضوح، شفافیت و دقت رنگ بالایی برخوردار شود. یک پوشش فوق العاده چند لایه همراه با پوشش نانو به سرکوب لعاب و شبح شدن لنز در درجه بالاتر از پوشش های ضد بازتاب معمولی کمک می کند.

در ساختار این لنز سیگما از ۱۸ المان در ۱۳ گروه استفاده شده که از این میان سه المان آسفریکال، یک المان FLD و پنج المان SLD هستند. به‌کارگیری این المان‌های مخصوص باعث جلوگیری از به وجود آمدن دیستورشن و خطاهای کروی در این لنز می‌گردند که درنتیجه منجر به بهبود شارپنس عکس و افزایش وضوح تصویر می‌شود.

همچنین در ساختار اپتیکی این محصول از کوتینگ چندلایه Super Multi Coated  هم استفاده شده است. این کوتینگ مخصوص موجب می‌گردد تا از بروز پدیده فلر و گوستینگ جلوگیری به‌عمل‌آمده و کنتراست و دقت رنگی لنز افزایش یابد.

سیستم فوکوس خودکار این لنز از نوع  استپینگ موتور است که عملکردی سریع، دقیق و بی‌صدا را به شما ارائه می‌دهد. این سیستم، امکان فوکوس دستی را هم در اختیار شما قرار خواهد داد. سیستم فوق به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بر روی سوژه‌هایی که در ۲۸ سانتی‌متری شما قرار دارند نیز فوکوس نمایید.

لنز سیگما Sigma 14-24mm f2.8 DG DN Art Lens for Sony E به عنوان یک لنز واید، برای کاربردهای متنوعی مناسب است. از جمله کاربردهای این لنز می‌توان به عکاسی منظره، عکاسی معماری، عکاسی سفر و گردشگری و عکاسی استودیویی اشاره کرد.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای لنز Sigma 14-24mm f/2.8 DG Art، هماهنگی آن با انواع دوربین‌های فول فریم و کراپ سونی است. با توجه به استفاده از دهانه نصب Sony E در این لنز، شما به‌راحتی می‌توانید آن را روی انواع دوربین‌های سونی که از این دهانه نصب پشتیبانی می‌کنند، نصب نمایید. باید اشاره کرد که این لنز بیشترین کارایی را در دوربین‌های فول فریم دارد اما با دوربین‌های کراپ نیز می‌توان با استفاده از آن تصاویری خارق‌العاده ثبت کرد.

مشخصات فنی

نظرات کاربران

0 reviews
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لنز سیگما Sigma 14-24mm f/2.8 DG DN Art for Sony E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.