هلی شات دی جی آی مویک 3 کلاسیک / DJI Mavic 3 Classic

110,000,000 تومان

  • وزن 895 گرم
  • ابعاد تاشو (بدون ملخ): 221×96.3×90.3 میلی متر (L×W×H) ، باز شده (بدون ملخ): 347.5×283×107.7 میلی متر (L×W×H)
  • حداکثر ارتفاع برخاست  6000 متر
  • حداکثر زمان پرواز  46 دقیقه
  • حداکثر فاصله پرواز30  کیلومتر
  • حداکثر مقاومت در برابر سرعت باد 21 متر بر ثانیه
  • کیفیت عکاسی 20 مگاپیکسل
  • کیفیت فیلم برداری 5.4k
  • سنجش موانع همه جانبه
  • حافظه داخلی 8 گیگابایت
  • 15 کیلومتر انتقال ویدئو  HD
  • RTH پیشرفته
15 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

توضیحات محصول

یکی از ویژگی های مشترکی که در نسل جدید هلی شات ها دیده می شود طراحی تاشو بازو های آن می باشد . تاشو بودن بازو ها ضمن اینکه باعث سهولت در نگهداری این قبیل از محصولات میگردد باعث می شود که حمل و نقل آنها نیز راحت تر گشته و احتمال آسیب دیدن بازو ها در طول جابجایی کاهش یابد ، این نکته در طراحی ظاهری DJI Mavic 3 Classic نیز رعایت شده و تاشو بودن بازو های این هلی شات یکی از نقاط قوت طراحی آیرودینامیکی آن به حساب می آید.

زمان پروازی طولانی یکی از نقاط قوت هلی شات مویک 3 کلاسیک به شمار می آید . عامل تعیین کننده این زمان ظرفیت باتری طراحی شده برای این مدل می باشد . باتری مویک 3 کلاسیک از نوع 17.6 ولت 5000 میلی آمپر لیتیوم یونی 4S بوده که ظرف مدت زمان تقریبا 96 دقیقه بصورت کامل شارژ می شود . پس از شارژ کامل باتری این هلی شات می توان آن را یا به مدت 46 دقیقه به پرواز در آورد و یا به مدت 40 دقیقه بصورت شناور در هوا نگه داشت . این باتری 335.5 گرم وزن داشته و محدوده دما مناسب برای شارژ نمودن آن بین 5 الی 40 درجه سانتی گراد می باشد .

موقعیت یابی با دقت در سطح دسی متر باعث می شود که Mavic 3 Classic در هنگام شناور شدن بسیار پایدار بماند . این قابلیت نه تنها عکاسی با وضوح بالا را تضمین می‌کند ، بلکه به ضبط ویدیوهای تایم لپس روان‌تر نیز کمک می‌کند.

برای کنترل کلاسیک دیگر دغدغه ریموت را نداریم چرا که مویک 3 کلاسیک با سه مدل ریموت سازگار زیر است.

1) DJI’S RC اولین بار با مینی ۳ پرو معرفی شد.
2) DJI RC اولین بار با مویک 3 سینماتیک معرفی شد.
3) RC-N1

دی جی آی در صفحه معرفی این محصول یکی از ویژگی های برجسته مویک 3 کلاسیک را RTH هوشمند آن می داند. این قابلیت به شما اجازه می دهد که با فشردن تنها یک دکمه به صورت کاملا هوشمندانه هواپیمای بدون سرنشین خود را به خانه بازگردانید. اگر به فکر موانعی هستید که در مسیر قرار دارند با مویک 3 کلاسیک هیچ جای نگرانی وجود ندارد، چرا که به راحتی موانع را دور می زند و یک مسیر امن برای بازگشت به خانه انتخاب می کند.

با مویک 3 کلاسیک شما می توانید فیلم هایی با حداکثر کیفیت 5.1K/50fps ثبت کنید. همچنین در حالت های DCI 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه، در حالت 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه و در مرحله آخر هم برای ثبت فیلم های آهسته با سرعت 200 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. شاتر دوربین از نوع الکترونیکی است و در تمامی حالت های تصویر برداری با کیفیت 20 مگاپیکسل می توانید عکس بگیرید. تقریباً هر سناریوی فیلمبرداری را می توان با مویک 3 کلاسیک انجام داد، زیرا 12.8 استاپ محدوده دینامیکی و دیافراگم قابل تنظیم f/2.8 تا f/11 به خلبانان اجازه می دهد که تقریباً هر شرایط نوری را ثبت و ضبط کنند.

Mavic 3 Classic را در هر جهتی بدون فشار دادن مداوم دسته های کنترل می توان پرواز داد. نه تنها باعث می‌شود پرواز در مسافت طولانی راحت‌تر شود، بلکه به کاهش لرزش‌ها در حین کنترل دستی برای حرکت نرم‌تر دوربین کمک می‌کند.

مشخصات فنی

نظرات کاربران

0 reviews
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هلی شات دی جی آی مویک 3 کلاسیک / DJI Mavic 3 Classic”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.